Παιχνίδι Νο 1: Κόμπος
Στόχος: ευλυγισία, οπτική αντίληψη, συγχρονισμός, συντονισμός ομαδικότητα, συνεργασία
Ηλικία: από 4 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: στεφάνια ρυθμικής γυμναστικής
Πως παίζεται: χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες και κάθε ομάδα κάνει έναν κύκλο. Κάθε μέλος του κύκλου πρέπει να πιάνει το διπλανό του σφιχτά από το χέρι και να μην το αφήσει καθόλου κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σε κάποιο σημείο τοποθετούμε αρχικά ένα στεφάνι. Το στεφάνι πρέπει να κάνει τον κύκλο της ομάδας, δηλαδή να περάσει από παιδί σε παιδί, χωρίς να σπάσει ο κύκλος.
Στόχος: ευλυγισία, οπτική αντίληψη, συγχρονισμός, συντονισμός ομαδικότητα, συνεργασία
Ηλικία: από 4 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: στεφάνια ρυθμικής γυμναστικής
Πως παίζεται: χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες και κάθε ομάδα κάνει έναν κύκλο. Κάθε μέλος του κύκλου πρέπει να πιάνει το διπλανό του σφιχτά από το χέρι και να μην το αφήσει καθόλου κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σε κάποιο σημείο τοποθετούμε αρχικά ένα στεφάνι. Το στεφάνι πρέπει να κάνει τον κύκλο της ομάδας, δηλαδή να περάσει από παιδί σε παιδί, χωρίς να σπάσει ο κύκλος.
.... κάπως έτσι δηλαδή ....
Όταν οι μαθητές εξοικειωθούν με το ένα στεφάνι, μπορούμε εύκολα να τοποθετήσουμε κι ένα 2ο, 3ο, 4ο ή όσα στεφάνια επιθυμούμε, ανάλογα με το μέγεθος των ομάδων, έτσι ώστε να αυξήσουμε το επίπεδο δυσκολίας.
Παιχνίδι Νο 2: Τα Ρούχα στην Κρεμάστρα
Στόχος: ταχύτητα αντίδρασης, ταχύτητα, ενδυνάμωση, ευλυγισία, οπτική αντίληψη, συγχρονισμός, συντονισμός ομαδικότητα, συνεργασία
Ηλικία: από 4 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: στεφάνια ρυθμικής γυμναστικής, κώνοι γυμναστικής (όσο το δυνατόν μεγαλύτεροι)
Πως παίζεται: το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας. Δημιουργούμε δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα έναν κώνο γυμναστικής που είναι η Κρεμάστρα και 1, 2, 3, 4 ή όσα στεφάνια θέλουμε που στην ουσία είναι τα Ρούχα. “Φοράμε” στον 1ο μαθητή τα Ρούχα και αυτό πρέπει να τα βγάλει όπως ακριβώς ξεντύνεται, δηλαδή από τα πόδια προς το κεφάλι και να τα τοποθετήσει στην Κρεμάστρα. Μετά παίρνει όλα τα Ρούχα από την Κρεμάστρα και διανύει μια διαδρομή έως ένα σταθερό σημείο και επιστρέφοντας “φοράει” τα ρούχα στον επόμενο μαθητή.