Φτιάξαν κι άλλοι στο σχολείο κασετίνες. Η Β τάξη. Δεν θα μπορούσαμε να πρωτοτυπήσουμε ως προς την κατασκευή λοιπόν. Είμαστε μαθητές της Α τάξης.
Είναι δυνατόν όμως η Α να μην μπορεί να πρωτοτυπήσει από τη στιγμή που ακόμα δεν μας έχει “αλώσει” τη φαντασία η καθημερινότητα της “έτσι πρέπει” ρουτίνας;
Είναι δυνατόν;
Όχι φυσικά!
Εμείς έτσι κι αλλιώς πρωτοτυπούμε κάθε μέρα σε σχέση με τους άλλους! Αυτή είναι η καθημερινότητά μας. Αποφασίσαμε λοιπόν να φτιάξουμε τις κασετίνες μας με άποψη. Μια και χειριζόμαστε τη φαντασία με μεγαλύτερη ευχέρεια απ’ ότι τη γραφή….
Τι θέλαμε όμως να πετύχουμε μέσα από αυτή την κατασκευή;
Στόχοι:
Να καλλιεργήσουμε βιωματικά την έννοια της ανακύκλωσης με τη βοήθεια της αισθητικής αγωγής (χρησιμοποιήσαμε άχρηστα κομμάτια τεντόπανου όπου τα ζωγραφίσαμε και τα βάλαμε μέσα σε άχρηστα κουτιά από μπάλες του τένις. Μιλήσαμε για το περιβάλλον και για τη μόλυνσή του)
Να βελτιώσουμε λεπτές κινητικές δεξιότητες (ζωγραφίσαμε γράμματα, αριθμούς, σχήματα, τα κόψαμε με το ψαλίδι και περάσαμε το κορδόνι της κασετίνας μέσα από τις τρύπες που υπήρχαν…)
Να αποφασίσουμε την ενότητα που θα κάνουμε επανάληψη (γράμματα, σχήματα, αριθμοί, κοινωνικές ομάδες… καθένας και καθεμιά από εμάς αποφάσισε τι θα ζωγραφίσει).
Είναι δυνατόν όμως η Α να μην μπορεί να πρωτοτυπήσει από τη στιγμή που ακόμα δεν μας έχει “αλώσει” τη φαντασία η καθημερινότητα της “έτσι πρέπει” ρουτίνας;
Είναι δυνατόν;
Όχι φυσικά!
Εμείς έτσι κι αλλιώς πρωτοτυπούμε κάθε μέρα σε σχέση με τους άλλους! Αυτή είναι η καθημερινότητά μας. Αποφασίσαμε λοιπόν να φτιάξουμε τις κασετίνες μας με άποψη. Μια και χειριζόμαστε τη φαντασία με μεγαλύτερη ευχέρεια απ’ ότι τη γραφή….
Τι θέλαμε όμως να πετύχουμε μέσα από αυτή την κατασκευή;
Στόχοι:
Να καλλιεργήσουμε βιωματικά την έννοια της ανακύκλωσης με τη βοήθεια της αισθητικής αγωγής (χρησιμοποιήσαμε άχρηστα κομμάτια τεντόπανου όπου τα ζωγραφίσαμε και τα βάλαμε μέσα σε άχρηστα κουτιά από μπάλες του τένις. Μιλήσαμε για το περιβάλλον και για τη μόλυνσή του)
Να βελτιώσουμε λεπτές κινητικές δεξιότητες (ζωγραφίσαμε γράμματα, αριθμούς, σχήματα, τα κόψαμε με το ψαλίδι και περάσαμε το κορδόνι της κασετίνας μέσα από τις τρύπες που υπήρχαν…)
Να αποφασίσουμε την ενότητα που θα κάνουμε επανάληψη (γράμματα, σχήματα, αριθμοί, κοινωνικές ομάδες… καθένας και καθεμιά από εμάς αποφάσισε τι θα ζωγραφίσει).