Έβρεχε, κι έτσι επιλέξαμε ένα γνωστό τραγούδι της δεκαετίας του 1960 για να
γυμναστούμε. Επιλέξαμε να χορέψουμε “Γιάνκα“, γιατί …
- είναι: μουσικοκίνηση & ψυχοκίνηση
- βελτιώνει: την αντοχή, την ακουστική και οπτική αντίληψη
- θέλουμε: να τη θυμίσουμε στους γονείς μας ή στους κηδεμόνες μας, να τη μάθουμε στους φίλους μας και να χορέψουμε παρέα για π.χ. το Σαββατοκύριακο ή σε κάποιο πάρτι, ως γύμναση με τη μορφή της αναψυχής
… αποτέλεσμα; για να το δούμε μετά από μία ώρα διδασκαλίας (Γ’ Τάξη) -
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια …
- το βίντεο “τρέμει”, γιατί το ένα χέρι το “τραβάει”, ενώ το άλλο χέρι δίνει οδηγίες καθοδήγησης (instruction) – για π.χ. δεξί, αριστερό, κλπ. (οπτική αντίληψη)
- η “Γιάνκα” θα μπορούσε να “δουλευτεί” και διαθεματικά, αν όλες οι οδηγίες δίνονταν στα αγλλικά (για π.χ. left, right, front, back, one-two-three)
- … για την ιστορία της “Γιάνκα” ή “Yanka”, δείτε περισσότερα εδώ …