και τι ωραιότερο από το να το κάνουν αυτό τα παιδιά μας!
“Ζωγραφίζοντας όπως ο Μιρό, ο Καντίνσκυ, ο Ματίς, ο Πόλοκ, ο Κλίμτ, ο Γαΐτης, ο Ακριθάκης“.
- - Χωρίστηκαν οι μαθητές σε ομάδες
- - Παρατήρησαν τα βιβλία με τα έργα των ζωγράφων , τα συζήτησαν , τα κατανόησαν.
- - Δημιούργησαν ομαδικά έργα με τις δικές τους ιδέες , ιστορίες αποδίδοντας εντυπωσιακά
- το ύφος κάθε καλλιτέχνη.
- (κάποιες ομαδικές στηρίχτηκαν στην κατανόηση των αρχών της εικαστικής γλώσσας:
- θερμά – ψυχρά, γραμμές , σημεία, σχήματα, τόνοι , αποχρώσεις κτλ.)
- Περίεργα όντα (Καντίνσκυ, Ακριθάκης)
- Η αγκαλιά (Κλιμτ)
- Λουλουδιών χορός (σύνθεση χρωμάτων)
- Ιστοριών παιχνίδια (Μιρό)
Ε1: Κύκλωπας (Ματίς) , κολλάζ συμβολισμός
- Πολιτεία “(Γαΐτης) άσπρο μαύρο τεθλασμένες
- Όνειρο (Πόλλοκ) ελεύθερη έκφραση
- Κιβωτός των ζώων ελεύθερη έκφραση
- Γιορτή ψαριών σχήματα μοτίβα αποχρώσεις
- Τοπίο (με καμπύλες και μοτίβα)
- Το δέντρο μας ( καμπύλες ευθείες τεθλασμένες ψυχρά και θερμά σχήματα σημεία)
- Αερόστατα (σύνθεση χρωματική και σχηματική)