Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Εικαστικά – Ομαδικές εργασίες, στολίζουμε τις τάξεις μας

Η δημιουργία ενός έργου είναι η δημιουργία ενός κόσμου,  ΚΑΝΤΙΝΣΚΥ…


και τι ωραιότερο από το να το κάνουν αυτό τα παιδιά μας!

“Ζωγραφίζοντας όπως ο Μιρό, ο Καντίνσκυ, ο Ματίς, ο Πόλοκ, ο Κλίμτ, ο Γαΐτης, ο Ακριθάκης“.

  • - Χωρίστηκαν οι μαθητές σε ομάδες
  • - Παρατήρησαν τα βιβλία με τα έργα των ζωγράφων , τα συζήτησαν , τα κατανόησαν.
  • - Δημιούργησαν ομαδικά έργα με τις δικές τους ιδέες , ιστορίες αποδίδοντας εντυπωσιακά
  • το ύφος κάθε καλλιτέχνη.
  • (κάποιες ομαδικές στηρίχτηκαν στην κατανόηση των αρχών της εικαστικής γλώσσας:
  • θερμά – ψυχρά, γραμμές , σημεία, σχήματα, τόνοι , αποχρώσεις κτλ.)

Δ1: Διάστημα (Μιρό)
  • Περίεργα όντα (Καντίνσκυ, Ακριθάκης)
  • Η αγκαλιά (Κλιμτ)
  • Λουλουδιών χορός (σύνθεση χρωμάτων)
  • Ιστοριών παιχνίδια (Μιρό)
Δ2: (Γραμμές, σημεία, χρώματα θερμά ψυχρά, σχήματα,σύνθεση)
  • Βυθός
  • Καράβι
  • Ουρανός
Ε1: Κύκλωπας (Ματίς) , κολλάζ συμβολισμός
  • Πολιτεία “(Γαΐτης) άσπρο μαύρο τεθλασμένες
  • Όνειρο (Πόλλοκ) ελεύθερη έκφραση 
  • Κιβωτός των ζώων ελεύθερη έκφραση
  • Γιορτή ψαριών σχήματα μοτίβα αποχρώσεις
Ε2: Βυθός (Καντίνσκυ – Ακριθάκης )
  • Τοπίο (με καμπύλες και μοτίβα)
  • Το δέντρο μας ( καμπύλες ευθείες τεθλασμένες ψυχρά και θερμά σχήματα σημεία)
  • Αερόστατα (σύνθεση χρωματική και σχηματική)
ΣΤ1: Δίπτυχο Πολιτεία (απόδοση μέρας νύχτας, προοπτική)
  • Διάστημα (χρωματική άσκηση)
  • Peace (σκίτσο με στοιχεία κόμικ και γκραφίτι)