Επόμενος στόχος μας ήταν η κατάκτηση της γνώσης μιας άλλης μέτρησης του χρόνου, πιο μικρής…, της ώρας.
Το ψάξαμε από δω, το ψάξαμε από κει… έπρεπε ν’ αποκτήσουμε ρολόγια χρησιμοποιώντας πάλι έναν τρόπο έτσι ώστε και τη δουλειά μας να κάνουμε και να μη βάλουμε το χέρι στην τσέπη μας….όσο τουλάχιστον γίνεται.
Έτσι απευθυνθήκαμε σε ζαχαροπλαστεία. Οι ζαχαροπλάστες χρησιμοποιούν πολύ όμορφες στρογγυλές βάσεις για τις τούρτες που φτιάχνουν. Ιδανική βάση για τα σχέδιά μας.
Στη συνέχεια κόψαμε στρογγυλά κομμάτια από τέντες. Τα πλαστικοποιήσαμε! (Μα πόσα κομμάτια τέντες έχει αυτό το σχολείο επιτέλους!!! Τελειωμό δεν έχουν)
Ζωγραφίσαμε στις τέντες και φτιάξαμε ψεύτικους δείκτες για να λένε την ώρα που θέλουμε και όχι την πραγματική ώρα.
Η δασκάλα μας πήρε το δικό της ρολόι και πήγε σε έναν τεχνικό και έβαλε μηχανισμό. Έτσι το ρολόι αυτό λειτουργούσε κανονικά και είπαμε να είναι το ρολόι της τάξης μας.
...πήγε σ' ένα τεχνικό κι έβαλε μηχανισμό...
Τα κάναμε λοιπόν. Τώρα βλέπουμε την ώρα. Ξέρουμε πού πρέπει να πάνε οι δείκτες για να έχουμε διάλειμμα. Δεν μας ξεγελάει κανείς. Ξέρουμε πότε χτυπάει το κουδούνι.
ο στόχος επετεύχθη!!!