…αλλά κρατήσαμε μερικές ημερομηνίες για να το θυμόμαστε…. Τις χρωματίσαμε, τις κατασκευάσαμε, τις επισκεφτήκαμε, κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Κάναμε και πολλά λάθη, Αυτά ήταν τα καλύτερά μας. Δεν τα δημοσιεύσαμε, αλλά μάθαμε από αυτά. Μας αρέσει να κάνουμε λάθη, όταν προσπαθούμε…
…και αυτό το τελευταίο, λέμε να το συνεχίσουμε…
Καλό καλοκαίρι
Τάξη Α
- Μύθοι του Αισώπου
- Οι κασετίνες της επανάληψης και της θεματικής πρωτοτυπίας!…
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά
- Χιονάνθρωποι
- Κατασκευή κούκλας από χαρτοσακούλα
- Διατροφή
- Το νησί
- Απόκριες
- Αποκριάτικες κατασκευές
- Ανθρωπάκια από πηλό
- Η ευγνωμοσύνη του μικρού μυρμηγκιού
- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
- Κατασκευάζουμε πασχαλιάτικα …
Τάξη Β
- Χρησιμότητα και Χρήση μη Χρήσιμων υλικών.1,
- Μουσταλευριά μετά Μαθηματικών, Παράδοσης και Διασκέδασης
- Οι μήνες και η καθημερινότητά μας
- Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
- Εργο-ΤΆΞΗ-ο
- Μαζεύουμε ελιές (μέρος Α)
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Μαζεύουμε ελιές (μέρος Β)
- Οι μήνες και τα καμώματά τους
- Παλιά Παιχνίδια
- Όταν η συνεργασία διευρύνει τους ορίζοντές της…
- Συνεργασίας συνέχεια…
- Παιχνιδιών συνέχεια…
- Η κυρά Σαρακοστή
- Ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε τη Β τάξη του 12ου Δημ. Σχ. Ζωγράφου!
- 1ο Χολαργού + 12ο Ζωγράφου, +εργαστήκαμε και +αντηθήκαμε…(2)
- +εργασία 1ου Χολαργού – 12ου Ζωγράφου (3)
- Κατασκευάζουμε πασχαλιάτικα
Τάξη Γ
- Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου
- Το τραγούδι της φάλαινας
- Τα ποιήματα μας ταξιδεύουν
- Η ιστορία μέσα από τα μάτια των παιδιών
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Μουσείο Παιδικής Τέχνης
- Μοναδικές Δημιουργίες
- Η χελώνα Καρέτα – Καρέτα και το μικρό Φολκσβάγκεν
- Ο εφιάλτης της Περσεφόνης
- Εμείς, οι μαθητές της Γ τάξης…
- 3/4 του φλ…
- Χαϊκού
- «Άνθρωποι και μηχανές»
- Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο
- Σε συνέχεια της επίσκεψής μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο…
- Το ηλιακό λεωφορείο…1
- Ταξιδεύοντας στο Αιγαίο
- Σχηματοποιήματα
- Κυκλαδικά Ειδώλια
- Κατασκευάζουμε πασχαλιάτικα
- Η ελιά και το αμπέλι …
Μαρία Σακαρέλη – Μαργαρίτα Τζαβέλλα
Τάξη Δ
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης
- Αποκριάτικες δραστηριότητες
- Κατασκευάζουμε πασχαλιάτικα
Αννα Περρή - Μαρία Συλάκου
Τάξη Ε
- Το Ξυπόλητο Τάγμα
- 17 Νοεμβρίου, ετοιμασίες…και αποτέλεσμα…
- Ξαφνικά σήμερα το πρωί
- Η ιστορία μέσα από τα μάτια των παιδιών
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Κέντρο Γαία
- Συν-γραφέας
- Συν-γραφή και Συν-γραφείς
- Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή
- Διαγωνισμός Σκίτσου για την Οδική Ασφάλεια
- Βυζαντινά Ψηφιδωτά
- 1204 - Άλωση της Πόλης από τους Φράγκους
- Πώς φτιάχτηκαν οι στρατιώτες και οι δρόμωνες
- Βυζαντινό Μουσείο
- Κατασκευάζουμε πασχαλιάτικα
- Ίχνη στο Δάσος
- Άλωση της Πόλης 1- Οι καταπέλτες και οι πολιορκητικοί κριοί
- Άλωση της Πόλη 2- Το μεγάλο πολιορκητικό κανόνι
- Η Πόλις εάλω
- Κλείνουμε…
Τάξη Στ
- Είμαστε πάλι μαζί
- H μανιταρόσουπα,
- H Αναγέννηση σε τεντόπανο…2
- Δυο μέρες στη θάλασσα…
- Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ
- Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή – Οικογένεια
- Ένας μαγικός προορισμός
- Επίσκεψη στο Κέντρο Γαία
- Η ιστορία μέσα από τα μάτια των παιδιών
- Κυκλοφοριακή Αγωγή
- Σπίτι μου, σπιτάκι μου…. και σπιτοκαλυβάκι μου
- Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς
- Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή
- Διαγωνισμός Σκίτσου για την Οδική Ασφάλεια
- Τα δικαιώματα των παιδιών όπως τα είδαν οι μαθητές της Στ
- Πείραμα – Οξέα – βάσεις – άλατα
- Επίσκεψη στο Ινστιτούτο Γκαίτε
- Α.Σ – “Το περιβάλλον είναι σημαντικό”… αλλά σημαντικό είναι κι αυτό που έκανε η Α.Σ.
- Μουσικοπαιδαγωγικό project
- “Σχημάτιζαν με τα σώματά τους στατικές εικόνες, όπως σε ένα κόμικ. ….”
- Κατασκευάζουμε πασχαλιάτικα
- Η δική μας “αφιέρωση” στη Μάχη της Κρήτης...
- Βιβλιοπαρουσίαση
- Ο Μπάμπης…
- Οι φύλακες της υπαίθρου
Φυσική Αγωγή
- Γνωριζόμαστε
- Ανθρώπινες Αλυσίδες
- Στιγμές από τη γυμναστική μας ζωή
- Το κυνήγι του κρυμμένου…παιχνιδιού
- “Τα αυγά στο τηγάνι”
- Το Κυνήγι του Κρυμμένου Παιχνιδιού… υλικά
- Sanski (σαν να είναι σκι)
- Τροχονόμος
- Carryball με σπάγκους
- Απλό Carryball
- Carryball
- To Sanski στην πράξη
- Αλεξίπτωτα
- Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς
- Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή
- Κυνηγητό με ουρές & Οι Δράκοι με τις ουρές τους,
- Το Σχολείο μας απόκτησε …bowling
- Παπουτσοσαλάτα
- Σεντονο – volley
- Μαγικές ράβδοι
- Μαγικές ράβδοι και… παίζουμε
- Μαγικές ράβδοι στο Τμήμα Ένταξης
- Οι Μπάλες του Γίγαντα
- Παιχνίδια με Στεφάνια (1ο Μέρος)
- Πέτα τα Άχρηστα απ’ το σπίτι …
- 1ο Χολαργού + 12ο Ζωγράφου, +εργαστήκαμε και +αντηθήκαμε…(2)
- +εργασία 1ου Χολαργού – 12ου Ζωγράφου (3)
- Κυνηγητό: Μπανάνα – Ξεμπανάνα
- Παιχνίδια με Στεφάνια (2ο Μέρος)
- Παιχνίδια με Στεφάνια (3ο Μέρος)
- Εσωτερικό Πρωτάθλημα Αθλημάτων 1ου & 6ου Δημ. Σχ. Χολαργού
- Εσωτερικό Πρωτάθλημα Αθλημάτων – Ομάδες
- Αποτελέσματα Εσωτερικού Πρωταθλήματος …
- Εσωτερικό Πρωτάθλημα 1ου και 6ου Δ.Σ. Χολαργού – Τίτλοι Τέλους
- … έρχεται το καλοκαίρι….
- … το παιχνίδι μας …
- “Μαθητές και γονείς παίζουμε”…. το δια ταύτα…
- Memory με καπάκια…
Αγγλικά
- Δ – “This is my school”
- E – Project: Clubs in Class
- D’ Class – Project, A small town
- C’ Class – My Food Collection Project
- Project for 6th Class,“Visit our Museum”
Γερμανικά
- Στ - Επίσκεψη στο Ινστιτούτο Γκαίτε
- “Σχημάτιζαν με τα σώματά τους στατικές εικόνες, όπως σε ένα κόμικ. ….”
Υπάρχουν λόγοι να τη θεωρούμε ξεχωριστή χρονιά;
Ναι, δοκιμάσαμε πολλές τεχνικές, πολλά υλικά. Θέλαμε να μάθουν οι μαθητές μας μέσα από κατασκευές. Αυτές οι κατασκευές όμως να μην είναι “φτιάξτο για να γίνει”, αλλά “φτιάξτο γιατί έτσι αντιλαμβάνεσαι καλύτερα τον κόσμο”. Κατασκευές με νόημα δηλαδή. “Κατασκευάσαμε” μέσω κατασκευών την εμπειρία. Γι αυτούς τους λόγους, ισχυριζόμαστε πως ήταν μια ξεχωριστή χρονιά.
Υπάρχουν λόγοι που μας κάνουν να πιστεύουμε ότι η επόμενη μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη;
Και πάλι ναι. Στην προσπάθεια να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να κατακτήσουν τη γνώση μάθαμε κι εμείς!!! Μάθαμε κυρίως να ψάχνουμε. Μάθαμε να προσαρμόζουμε αυτό που βρήκαμε στις δυνατότητες των μαθητών μας (εντάξει εντάξει, το παρακάναμε λίγο…κάναμε τις κατασκευές λίγο πιο απαιτητικές). Μάθαμε, μάθαμε και συνεχίζουμε….
Κάναμε μια προσπάθεια να συνεργαστούμε με άλλο σχολείο στο πλαίσιο μιας κοινής δράσης αλλά και της “εισαγωγής” μιας διαφορετικής (πιθανόν) κουλτούρας στο σχολείο μας. Το καταφέραμε με το 12ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου.
Ξαναπροσπαθήσαμε να κάνουμε ένα δεύτερο άνοιγμα στην τοπική κοινωνία καλώντας του γονείς των μαθητών μας να παίξουν με τις κατασκευές μας και τις ιδέες μας.
Το κάναμε, πέτυχε,συνεχίζουμε
Ο Δ/ντής του Σχολείου
Γιώργος Γαμβρινός