Υλικά:
μηδέν, όλα τα υλικά θεωρούνταν άχρηστα και οι βίδες απλά …βρέθηκαν
- Ξύλινα κομμάτια πιατοθήκης που συνταξιοδοτήθηκε (αυτή πρόλαβε).
- Ένας κύβος από αυτούς που έχουν οι παλέτες εμπορευμάτων. (Στο μέτρημα αποδείχθηκε στερεό ορθογώνιο, αλλά δεν έχει καμιά σημασία)
- Ξυλόκολλα
- 6 νοβοπανόβιδες
- Τρυπάνι ξύλου προσαρμοσμένο σε βάση για να είναι κατακόρυφο το τρύπημα
- Κεφαλή διεύρυνσης για να χωρέσει ο μαρκαδόρος
- Κατσαβίδι
μηδέν, όλα τα υλικά θεωρούνταν άχρηστα και οι βίδες απλά …βρέθηκαν
Η πιατοθήκη έγινε πηχάκια. Συναντήθηκαν τα πηχάκια με έναν κύβο από παλέτα….
Τα πηχάκια πρότειναν συνεργασία…
Ο κύβος ήταν σκεπτικός. Έπρεπε να λάβει τα μέτρα του.
Δεν είχε ξανασυνεργαστεί με συνταξιούχο πιατοθήκη. Δεν ήθελε να γίνει ρεζίλι.
Το μόνο που ήξερε να κάνει ήταν να στηρίζει τα παλετόξυλα όταν βογκούσαν
από το βάρος των εμπορευμάτων που σήκωναν.
Δεν είχε ξανασυνεργαστεί με συνταξιούχο πιατοθήκη. Δεν ήθελε να γίνει ρεζίλι.
Το μόνο που ήξερε να κάνει ήταν να στηρίζει τα παλετόξυλα όταν βογκούσαν
από το βάρος των εμπορευμάτων που σήκωναν.
Σκεφτόταν, σκεφτόταν ο κύβος τι πρέπει να κάνει για να φανεί αντάξιος της συνεργασίας….
Πρόσεξε ότι τα πηχάκια είχαν ένα σωρό τρύπες. Αποφάσισε να ζητήσει τη βοήθεια κάποιου
για να έχει κι αυτός κάτι παρόμοιο.
Φώναξε τον κύριο Tree Pan (απλή συνωνυμία με τον Peter).
“Θέλω κύριε Tree Pan να κάνεις κάτι να ταιριάξω με τα πηχάκια.
Αν δεν ταιριάζουμε δεν θα συμπεθεριάζουμε”…
και μάλλον θα συνεχίσω να προσφέρω αν με βοηθήσεις” .
Εντάξει είπε ο κ. Tree Pan και πήρε μπρος…
Έκανε τη χάρη στον κύβο ο κ. Tree Pan. Όμως ο κύβος (που αν θυμάστε δεν ήταν κύβος,
αλλά στην Ελλάδα ό,τι δηλώσεις, είσαι) πρόσεξε ότι τα πηχάκια ήταν επιφυλακτικά μαζί του.
Για κάποιο λόγο δε γινόταν να συνεργαστούν. Συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να γίνει μεγαλύτερη
η θέση που θα έμπαινε ο μαρκαδόρος. Αν δεν γινόταν αυτό
θα έμενε και ο κύβος και τα πηχάκια αγράμματα…
Ο κύβος ζήτησε τη συμβολή του κ. Dremel…
αλλά στην Ελλάδα ό,τι δηλώσεις, είσαι) πρόσεξε ότι τα πηχάκια ήταν επιφυλακτικά μαζί του.
Για κάποιο λόγο δε γινόταν να συνεργαστούν. Συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να γίνει μεγαλύτερη
η θέση που θα έμπαινε ο μαρκαδόρος. Αν δεν γινόταν αυτό
θα έμενε και ο κύβος και τα πηχάκια αγράμματα…
Ο κύβος ζήτησε τη συμβολή του κ. Dremel…
Όλα έδειχναν έτοιμα τώρα. Ήταν ώρα να δοκιμάσουν να γίνουν κάτι καινούργιο,
κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που σχεδιάστηκαν.
Θα συνεργάζονταν για να γίνουν εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο τη συνεργασία!…
Ήρθε λοιπόν το πρώτο πηχάκι. Έκανε το πρώτο βήμα…
κόλλησε πάνω στον κύβο σαν να ήταν βιδωμένο…και ήταν…
Ένα ένα ήρθαν και τα τέσσερα πηχάκια. Σχηματίστηκε ένας σταυρός. Τέσσερα πηχάκια, τέσσερα παιδιά θα χρειάζονται για να το χειριστούν. Ομάδα! Συνεργασία! Χωρίς τους άλλους τρεις ο ένας δεν μπορεί να κάνει τίποτα, πρέπει να είναι και οι τέσσερις σε αρμονική συνεργασία…. Μα πού είναι ο μαρκαδόρος που έγινε τόση αναστάτωση και χρειάστηκε ο κ. Dremel να έρθει;
Πώς θα γράψουν με αυτό το κατασκεύασμα οι μαθητές;
Πώς θα γράψουν με αυτό το κατασκεύασμα οι μαθητές;
Τα πηχάκια, ο κύβος και ο μαρκαδόρος έκαναν ό,τι μπορούσαν.
Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται τι έκαναν οι μαθητές που το χειρίστηκαν….:-)
Το δοκιμάσαμε και στο Τμήμα Ένταξης:
εναλλακτικά….
αλλάζει ο τρόπος “δεσίματος” και ο δεύτερος “συν-γραφέας” δυσκολεύει τους χειριστές του…..
Αφού λοιπόν δημιουργήθηκε ο “συν-γραφέας” και δοκιμάστηκε από τους μαθητές, έπρεπε να περάσει και στην τελική του μορφή.
Εκπ/κός της Ε έβαλε την τελική πινελιά της ολοκλήρωσης.
Και το αποτέλεσμα…