Έβρεχε, κι έτσι επιλέξαμε ένα γνωστό τραγούδι της δεκαετίας του 1960 για να
γυμναστούμε. Επιλέξαμε να χορέψουμε “Γιάνκα“, γιατί …
είναι: μουσικοκίνηση & ψυχοκίνηση
βελτιώνει: την αντοχή, την ακουστική και οπτική αντίληψη
θέλουμε: να τη θυμίσουμε στους γονείς μας ή στους κηδεμόνες μας, να τη μάθουμε στους φίλους μας και να χορέψουμε παρέα για π.χ. το Σαββατοκύριακο ή σε κάποιο πάρτι, ως γύμναση με τη μορφή της αναψυχής
Γράψαμε και εικονογραφήσαμε το φανταστικό μας ταξίδι στο βυθό της θάλασσας.
Η αφόρμηση για την ιστορία μας ήταν η άσκηση στο βιβλίο της Γλώσσας μας “ταξίδι στο βυθό” που στόχο έχει την παραγωγή αφηγηματικού κειμένου με δημιουργικό τρόπο. Εργαστήκαμε σε ομάδες και μετά αποφασίσαμε να εικονογραφήσουμε την ιστορία μας στην ώρα των εικαστικών.
Πώς προσεγγίζει κανείς σε μία σχολική αίθουσα ένα ιστορικό γεγονός- τεράστιας σημασίας για τη δημοκρατία και για τα δικαιώματα αυτής της χώρας το οποίο αν και αποτελεί πια παρελθόν εξακολουθεί να φέρει ένα εξαιρετικό συμβολισμό, και να αποτελεί ένα παράδειγμα δημιουργικής ανατροπής της πολιτικής και της κοινωνικής αδικίας (απ΄όπου κι αν προέρχεται);
Δύο ευρέως διαδεδομένα τραγούδια μουσικοκίνησης παρουσιάζονται παρακάτω …
… υποτίθεται ότι απευθύνονται σε μαθητές προσχολικής ηλικίας έως και μαθητές Β’ Δημοτικού …
… προσωπικά θεωρώ ότι όλες οι κινητικές δραστηριότητες, μπορούν να επεκταθούν ηλικιακά, αρκεί να υπάρχει η σχετική καθοδήγηση και να εμπνεύσουμε κατάλληλα το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Και αυτό συνήθως γίνεται με ένα μαγικό, (φαινομενικά απλό) τρόπο: να αγαπάμε αυτό που κάνουμε …