Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Φ. Α. – Γιάνκα (ναι, περνάμε ωραία!!!) …


Έβρεχε, κι έτσι επιλέξαμε ένα γνωστό τραγούδι της δεκαετίας του 1960 για να
γυμναστούμε. Επιλέξαμε να χορέψουμε “Γιάνκα“, γιατί …

  • είναι: μουσικοκίνηση & ψυχοκίνηση
  • βελτιώνει: την αντοχή, την ακουστική και οπτική αντίληψη
  • θέλουμε: να τη θυμίσουμε στους γονείς μας ή στους κηδεμόνες μας, να τη μάθουμε στους φίλους μας και να χορέψουμε παρέα για π.χ. το Σαββατοκύριακο ή σε κάποιο πάρτι, ως γύμναση με τη μορφή της αναψυχής
Πώς διδάχθηκε: ακολουθήθηκε μερική μέθοδος διδασκαλίας και μετά ολική, με άλλα λόγια, διδάχθηκε η χορογραφία τμηματικά (block method) για να οδηγηθούμε στο τελικό αποτέλεσμα.

αποτέλεσμα; για να το δούμε μετά από μία ώρα διδασκαλίας (Γ’ Τάξη) - 
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια


  • το βίντεο “τρέμει”, γιατί το ένα χέρι το “τραβάει”, ενώ το άλλο χέρι δίνει οδηγίες καθοδήγησης (instruction) – για π.χ. δεξί, αριστερό, κλπ. (οπτική αντίληψη)
  • η “Γιάνκα” θα μπορούσε να “δουλευτεί” και διαθεματικά, αν όλες οι οδηγίες δίνονταν στα αγλλικά (για π.χ. left, right, front, back, one-two-three)
  • … για την ιστορία της “Γιάνκα” ή “Yanka”, δείτε περισσότερα εδώ