Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

E2 τάξη- Ανοιξιάτικες συνθέσεις με λουλούδια

Άνοιξη είναι η εποχή που η γη αναγεννιέται. Χαρακτηριστικό της εποχής είναι η
ανθοφορία. Τα λουλούδια με την ποικιλία χρωμάτων ομορφαίνουν, ζωντανεύουν το χώρο και συνδυάζονται με μηνύματα καλοτυχίας, ειρήνης, ευτυχίας και ευφορίας. Η προσφορά λουλουδιών δηλώνει χαρά και η αποδοχή ευχαρίστηση.



Με αφορμή τον μήνα Μάιο κάναμε μία συζήτηση για τα λουλούδια. Λουλούδια που χρησιμοποιούνται ως σύμβολα ευτυχίας του σπιτιού (γαρίφαλα, πασχαλιές, γεράνια, τριαντάφυλλα, βιόλες), ως σύμβολα ευημερίας- αφθονίας (στάχυα και άνθη του κάμπου, όπως παπαρούνες και μαργαρίτες), ως σύμβολα προστασίας από φθόνο (κύαμος-κουκιά με άνθη και τις ρίζες). Λουλούδια που συμβολίζουν συναισθήματα ειρηνικής διάθεσης (ελιά), θαυμασμού (βιολέτας), αγάπης ( κόκκινο τριαντάφυλλο), κούρασης (γεράνι), καλοπροαίρετης διάθεσης ( κρίνο).

Λουλούδια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο εσωτερικό του σπιτιού για να προστατέψουν την ατμόσφαιρα από την μόλυνση του αέρα. Τα σύγχρονα σπίτια κατασκευάζονται από υλικά που απελευθερώνουν μεγάλες ποσότητες από ρύπους. Οι τοξίνες προκαλούν βλάβες στην υγείας μας. 


Τα λουλούδια λοιπόν, ως αποτοξινωτικά εργαλεία που καθαρίζουν τον αέρα (συγκόνιο, φτέρη, καλαθέα, κάκτοι, σεφλέρα, χρυσάνθεμα, δράκαινα, κισσός, ζέρμπερα, μαργαρίτα, σανσιβιέρα, σπαθίφυλλο, φίκος, χλωρόφυτο, ντιεφενμπάχια, ορχιδέα).

Έτσι κι εμείς νιώσαμε την ομορφιά και τη χρηστικότητα των λουλουδιών φτιάχνοντας τα δικά μας στεφάνια παίρνοντας φυσικά λουλούδια (γαρίφαλα, παπαρούνες, μαργαρίτες,…) και δημιουργώντας συνθέσεις με απλά κουτάκια από χυμούς καλαμάκια και χαρτόνια. Τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω: